
תרומתה של Google Tag Manager לקמפיין ממומן בגוגל
ניהול קמפיין ממומן בגוגל נהוג לחלק ל-2 חזיתות: הקמפיין הממומן כלומר המודעות שמופיעות בפניה גולשים ודף הנחיתה. פעמים רבות מפרסמים נתקלים באתגר שבו התנועה מהקמפיין
ניהול קמפיין ממומן בגוגל נהוג לחלק ל-2 חזיתות: הקמפיין הממומן כלומר המודעות שמופיעות בפניה גולשים ודף הנחיתה. פעמים רבות מפרסמים נתקלים באתגר שבו התנועה מהקמפיין
בניית קמפיין ממומן בגוגל מצריכה אסטרטגיה ראשונית, כזו שתאפשר לנו לבנות ולהגדיר אותו בצורה נכונה ויעילה. אך במרבית הפעמים, לא משנה עד כמה נתכונן לקראת
פרסום ממומן בגוגל הוא דרך נפלאה להשיג חשיפה לעסק בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. אך בין כל המידע הרב שאליו נחשפים הגולשים, לעתים קל לאבד
נתחיל בהסבר קצר על אחוז נטישה (Bounce Rate). מדובר בפרמטר שנמדד על-ידי Google Analytics, מערכת חינמית המאפשרת לנו לנתח את התנהגות הגולשים באתר. כיצד Bounce
אם שוטטתם מעט באתר שלנו, וודאי שמתם לב שאנחנו חוזרים פעם אחר פעם על המילה "יצירתיים". ואכן, אנחנו כמעט תמיד מקפידים לקבל לשורותינו אנשים בעלי
כשזה מגיע לתקציבים למטרות קידום SEO, העלויות יכולות להיות די מבלבלות עבור בעלי עסקים ומנהלי חברות. בקידום ממומן הנוסחה פשוטה: לכולם ברור כי הם משלמים
באוטובוס, בעבודה, באוטו? (חס וחלילה!), בבית על הספה, לפני השינה ובשירותים (תודו באמת…) – כמעט שאין מקום שבו לא חנכנו את הסמארטפון שלנו! מדובר בכלי
אנחנו יכולים לפתוח את המאמר עם מגוון ביטויים ומונחים שנשמעים כמו שיא הטכנולוגיה והפאר, אבל האמת שאנחנו מביאים כאן משהו שהוא הרבה פחות מבשורה או
דף נחיתה הוא הדף הראשון שאליו הגולשים נוחתים אחרי שהם או הקליקו על מודעה ממומנת או מצאו אתר שהופיע להם בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל ושלל
בכל מה שנוגע לשיווק דיגיטלי, דפי נחיתה הם בהחלט מוצר צריכה בסיסי. אבל בלי למשוך אתכם בפסקת פתיחה ארוכה ומייגעת – דפי נחיתה כשמם כן
© כל הזכויות שמורות אין להעתיק או לשכפל תוכן זה ללא אישור בעל האתר
מדיניות פרטיות