תרומתה של Google Tag Manager לקמפיין ממומן בגוגל
PPC

תרומתה של Google Tag Manager לקמפיין ממומן בגוגל

ניהול קמפיין ממומן בגוגל נהוג לחלק ל-2 חזיתות: הקמפיין הממומן כלומר המודעות שמופיעות בפניה גולשים ודף הנחיתה. פעמים רבות מפרסמים נתקלים באתגר שבו התנועה מהקמפיין

איך לשפר אחוז נטישה?
Digital

איך לשפר אחוז נטישה?

נתחיל בהסבר קצר על אחוז נטישה (Bounce Rate). מדובר בפרמטר שנמדד על-ידי Google Analytics, מערכת חינמית המאפשרת לנו לנתח את התנהגות הגולשים באתר. כיצד Bounce

מתי כדאי להשקיע בעורך תוכן מקצועי?
כתיבת תוכן לאתרים

מתי כדאי להשקיע בעורך תוכן מקצועי?

אם שוטטתם מעט באתר שלנו, וודאי שמתם לב שאנחנו חוזרים פעם אחר פעם על המילה "יצירתיים". ואכן, אנחנו כמעט תמיד מקפידים לקבל לשורותינו אנשים בעלי

על-פי מה נקבע המחיר לקידום אורגני?
SEO

על-פי מה נקבע המחיר לקידום אורגני?

כשזה מגיע לתקציבים למטרות קידום SEO, העלויות יכולות להיות די מבלבלות עבור בעלי עסקים ומנהלי חברות. בקידום ממומן הנוסחה פשוטה: לכולם ברור כי הם משלמים

בשיווק דיגיטלי מובייל הוא שם המשחק
Digital

בשיווק דיגיטלי מובייל הוא שם המשחק

באוטובוס, בעבודה, באוטו? (חס וחלילה!), בבית על הספה, לפני השינה ובשירותים (תודו באמת…) – כמעט שאין מקום שבו לא חנכנו את הסמארטפון שלנו! מדובר בכלי

עזבו טכנולוגיות – תוכן הוא מה שחשוב
כתיבת תוכן לאתרים

עזבו טכנולוגיות – תוכן הוא מה שחשוב

אנחנו יכולים לפתוח את המאמר עם מגוון ביטויים ומונחים שנשמעים כמו שיא הטכנולוגיה והפאר, אבל האמת שאנחנו מביאים כאן משהו שהוא הרבה פחות מבשורה או

מה זה דפי נחיתה
Digital

מה זה דף נחיתה ולמה הוא חשוב כל כך?

בכל מה שנוגע לשיווק דיגיטלי, דפי נחיתה הם בהחלט מוצר צריכה בסיסי. אבל בלי למשוך אתכם בפסקת פתיחה ארוכה ומייגעת – דפי נחיתה כשמם כן

Yolo Media

השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם!

שמש
התקשרו אלינו
072-3950681‏
קקטוס
דילוג לתוכן