
4 סיבות עיקריות לבזבוז התקציב הפרסומי בגוגל
מנהלים קמפיין ממומן בגוגל עבור העסק שלכם? אלא אם כבר עברתם שורה ארוכה של קמפיינים קודמים וצברתם ניסיון, ייתכן מאוד שהקמפיין שלכם שותה את התקציב
מנהלים קמפיין ממומן בגוגל עבור העסק שלכם? אלא אם כבר עברתם שורה ארוכה של קמפיינים קודמים וצברתם ניסיון, ייתכן מאוד שהקמפיין שלכם שותה את התקציב
ידוע שקידום אתרים רחוק מלהיות מטלה פשוטה והוא כרוך בהמון סבלנות ובעבודה עקבית ורציפה משבוע לשבוע. בידיעה שלמה שאנו עושים את מלאכתנו נאמנה, לעתים התסכול
קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק מצריכים מאיתנו להיות ממוקדי מטרה ולהבטיח שלפחות 10% מכלל המקליקים על המודעות, אכן ישאירו לנו פניה / יבצעו רכישה. נשמע קל?
יש לכם עסק שצריך לקבל נוכחות ברשת? לא בטוחים אם יש לכם את התקציב כרגע כדי לעבוד מול חברת קידום אתרים? במאמר הבא ריכזנו מספר
קידום אורגני איכותי מצריך מאיתנו עבודה עקבית ויומיומית על גבי האתר. חשוב שנזכור שמטרתו של הקידום האורגני היא להוכיח למנועי החיפוש כי האתר שלנו רלוונטי
בין שתבחרו בקידום אורגני ובין שתבחרו בקידום ממומן בגוגל, מה שבטוח הוא שכל האסטרטגיה השיווקית שלנו מבוססת קודם כל – על מחקר מילים. מטרתו של
שיווק דיגיטלי למעשה בא ואומר – יש לנו מגוון ערוצים פרסומיים אינטרנטיים לעשות בהם שימוש. ערוץ אחד יכול להיות מצוין, אבל השילוב בין מספר ערוצים
פרסום בפייסבוק הוא ללא ספק אחת משיטות הפרסום הנפוצות והפופולריות ביותר בתחום הדיגיטל. בעזרת אסטרטגיה נכונה וקריאה נכונה של המפה, עסקים וחברות יכולים להגיע לקהלים
בעוד שבעבר בניית אתרים נחשבה למותרות של עסקים גדולים בלבד, הרי שכיום היא נפוצה גם בקרב עסקים קטנים ואפילו פרילנסרים עם אתרי איקומרס. שופיפיי, וורדפרס
להבדיל מקידום ממומן שם הכל נורא טכני וברור, קידום אורגני הוא תחום שבחלקו עוסק בניחושים. אם שפשפתם את העיניים לרגע – "איך איש מקצוע כותב
© כל הזכויות שמורות אין להעתיק או לשכפל תוכן זה ללא אישור בעל האתר
מדיניות פרטיות