קידום אורגני
Yolo Media - חברת קידום אורגני שקולעת למטרה
השמיים הם הגבול
היום כשלכל חברה ובית עסק יש אתר, הקרב על המקומות הראשונים בגוגל הופך למשחק צמוד ומאתגר הרבה יותר. כזה שמצריך חשיבה מחוץ לקופסה ומציאת פתרונות חדשים בקצב מהיר.
מדובר באחת מטכניקות השיווק המאתגרות והקשות ביותר שכן התוצאות לא מגיעות מהיום למחר, אבל מטבע הדברים שדווקא היא נחשבת גם לאחת מן המתגמלות שבהן.
גולשים שמקליקים על אתר שמקודם אורגנית, נכנסים כשהם מפויסים יותר ונכונים יותר לרכישה/קבלת שירות. אם אתם מחפשים השקעה לטווח הרחוק שתזרים לכם תנועה איכותית לאורך זמן, אין ספק שקידום אורגני הוא התשובה.
ובהמון סטייל
רגע של כנות, תכל'ס כולם יודעים קידום אתרים אורגני וכולם ככולם עלו על "השיטה"/"הנוסחה הסודית". אז מה אנחנו עושים שונה מאחרים? אנחנו אוהבים להוסיף פלפל לתחרות.
מנועי החיפוש ובראשם Google מחפשים אתרים סמכותיים, רלוונטיים וכאלה שמעניקים חווית משתמש מעולה. אנחנו נדאג לקבל את האתר שלכם ולהפוך אותו למוצר הכי חם בשוק. אבל איך?
הגיעו לעמוד הראשון!
עמוד ראשון בביטוי "בעלי מקצוע"
עמוד ראשון בביטוי "טלמיטינג"
עמוד ראשון בביטוי "טיפול באקנה"
עמוד ראשון בביטוי "תוכנת גבייה"
עמוד ראשון בביטוי "תוכנת ניתוח טכני"
עמוד ראשון בביטוי "חברת השמה להייטק"
עמוד ראשון בביטוי "קבלן אינסטלציה"
עמוד ראשון בביטוי "מורה לגיטרה"
עמוד ראשון בביטוי "השכרת כספות"
דברו איתנו ונסיים את הבצורת!
אזז... מה עושים?
התמדה
כשזה מגיע לאתרים ואינטרנט, חווית משתמש היא הכול! לכן אנו שמים דגש על עיצוב אסתטי, מרשים ונקי ותוכן מקצועי הכתוב בעברית רהוטה הכולל מידע חיוני מקצועי ומסרים שיווקיים שמניעים לפעולה והופכים גולשים ללקוחות.
לפי החוקים
אצלנו עושים קידום אורגני By The Book. אין פה קידומי "כובע שחור" ואין משחקים שבסופו של דבר עלולים לחזור אלינו כמו בומרנג. אנו מקפידים על קידום SEO עקבי ובריא, שאיננו מתחכם עם מנועי החיפוש ושמקבע את האתרים בראש תוצאות החיפוש.
קריאייטיביות
עם כל כך הרבה שחקנים, קשה להתבלט מעל כל היתר… ביולו מדיה נדאג לסרוק את האתר, לחשוב וליישם רעיונות חדשים שיהפכו אותו למיוחד ומושך עם קריאטייב חדשני, תוכן שחושב מחוץ לקופסה, שיפור חווית המשתמש וניתוח התנהגות גולשים לאיתור הזדמנויות חדשות.
אין לכם אתר? אנחנו גם מספקים שירותי בניית אתרי תדמית.
מה היה לנו פה?
- יצירת אסטרטגיה שיווקית על בסיס חקר מתחרים
- מחקר מילות מפתח ליצירת בנק יעדים ממוקד
- מיתוג האתר ברשת לחיזוק סמכות העמודים
- יצירת אופטימיזציה מלאה למנועי החיפוש
- הטמעת תוכן ממיר, איכותי וקריאייטיבי
- מתן הנחיות ודגשים למתכנתים
- חיבור למערכות ניתוח SEO
מה קורה אם אני מעוניין בתוצאות מידיות?
גילוי נאות: קידום אורגני לוקח זמן. כמה? בין 3 חודשים לשנה עבור חלק מהביטויים! אם יש לכם סבלנות ונכונות בהשקעה לטווח ארוך, היו סמוכים ובטוחים שלא תתחרטו. אבל אם אתם מחפשים תוצאות מידיות, אז כדאי לקרוא יותר אודות קידום ממומן בגוגל.
לא בטוחים מה ההבדלים בין ממומן לאורגני? הכנו לכם מאמר בנושא.
שנתחיל במסע?
לקבלת מידע ותיאום פגישה השאירו פרטים:
שאלות נפוצות
למה קידום אורגני ולא ממומן?
אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר המקיף שכתבנו על זה, אבל אנחנו גם לוקחים בחשבון גם את כל מי שמחפש תשובה מידית בלי יותר מדי חפירות.
השאלה הנכונה יותר היא – האם נכון לי לפנות לקידום אורגני?
אם אתם עסק שזקוק באופן מידי לפניות חדשות, אז קידום SEO פשוט לא בא בחשבון. אתם תוציאו כספים על שירות שמניב תוצאות ראשונות רק אחרי מינימום של 3 חודשים, ויש לא ביטויי חיפוש רלוונטיים שהם כה תחרותיים עד שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון רק אחרי חצי שנה ואפילו שנה!
מחפשים תוצאות מידיות? פנו לקבלת שירות של קידום ממומן לעסק.
איך קידום SEO עובד?
מדובר בעצם בטכניקה שבה אנחנו משכנעים את מנועי החיפוש כי האתר שלנו הוא הכי רלוונטי בתחומו.
איך עושים את זה בפועל?
תוכן – תחשבו שמנועי החיפוש הם מפלצות תוכן ותוכן זה מה שהן רוצות לאכול. אנחנו דואגים למלא את האתר בתכנים שיקדמו אותו בביטויים הרלוונטיים. יש לכם עסק למוצרי טיפוח לשיער? אז נקים עמוד שמקדם את הביטוי "שמפו לשיער" ונמלא אותו בתוכן מקורי שרלוונטי לגולש. בנפרד נקים עמוד שמקדם את הביטוי "מסכה לשיער" ונדאג שגם הוא יכיל תוכן מקורי שמדבר רק על הנושא הזה.
אופטימיזציה – תוכן זה דבר נפלא, אבל הוא כמעט ואיננו משפיע אלא אם העמוד כולו עבר התאמה מלאה למנועי החיפוש. אז אנחנו עושים בעזרת הקפדה על מבנה תוכן נכון כבר משלב הכתיבה, באמצעות הקפדה על תגיות HTML נכונות שמדברות אל מנועי החיפוש, שמירה על בריאות הקוד, בדיקת מהירות טעינת הדף ושלל טכניקות פנימיות שעוזרות להפוך את התוכן מאיכותי לסופר-איכותי.
אגב אופטימיזציה גם כוללת טיפול בתקלות שונות שמתרחשות באתר מפעם לפעם. לרוב גוגל מתריעים על תקלות דרך כלי מנהלי האתרים (Google Search Console)
מיתוג ברשת – מלבד תוכן, חשוב לחזק את הסמכות של האתר בעיני מנועי החיפוש. SEO איכותי מסתמך גם על מיתוג ברשת כשאתרים חיצוניים שרלוונטיים אלינו, מקשרים אלינו.
מיתוג ברשת לא יכול להסתמך על קבלת קישורים מכל אתר ואתר שבו נמצא הזדמנות לכך, וחשוב לבחור את האתרים בצורה נכונה כך שהאתר לא ייפגע באף עדכון של גוגל.
תכל'ס איך אתם עושים לי SEO?
אנחנו מקפידים לעדכן כל לקוח ולקוחה בדו"ח שבועי ודו"ח חודשי שמספר מה עשינו, איך עשינו ולמה עשינו. אבל הנה הסבר טוב שחיברנו על מה עושים בתכל'ס!
אתר טוב שעובר קידום SEO, הוא אתר שכל הזמן מתעדכן, שכל הזמן זורם בו דם חדש.
קידום בגוגל חייב להתבסס על עבודת ניהול ותפעול שוטפת באתר כשהדבר כולל מציאת רעיונות חדשים לביטויים רלוונטיים וכתיבת תוכן, העלאת התוכן וביצוע אופטימיזציה, מציאת קישורים חיצוניים מדי שבוע, מתן טיפול ומענה מקיף לתקלות והערות שעולות מכלי מנהלי האתרים, מעקב אחר מיקומי הביטויים השונים וביצוע שיפורים שוב ושוב עד שהמיקומים עולים וניתוח התנהגות הגולשים בעזרת Google Analytics.
כל זה לוקח זמן ומצריך עבודה עקבית ושיטתית מדי שבוע ושבוע.
אתרי הלקוחות שלנו נהנים מתפעול שוטף שמוכיח לגוגל שמשהו טוב קורה פה ונמצא כל הזמן בתנועה.
עוד בנושא קידום אורגני
איך מקדמים אתר בתחום ראיית החשבון?
קידום אתרי רואי חשבון מזכיר במהותו את קידומם של אתרי עורכי דין או רפואה. מדובר במקצוע ובו אנחנו מספקים מידע שמשפיע על חייהם של אנשים,
כיצד בונים אתר שנוכל לקדם היטב בגוגל?
יש מספר פרמטרים מרכזיים שיסייעו לקידום יעיל של האתר שלכם בגוגל: מהירות טעינת האתר, התאמת האתר למובייל ומערכת עם קוד פתוח. גוגל מפתחת באופן שוטף
על-פי מה נקבע המחיר לקידום אורגני?
כשזה מגיע לתקציבים למטרות קידום SEO, העלויות יכולות להיות די מבלבלות עבור בעלי עסקים ומנהלי חברות. בקידום ממומן הנוסחה פשוטה: לכולם ברור כי הם משלמים
כך גרמנו לאתר להתעורר
ידוע שקידום אתרים רחוק מלהיות מטלה פשוטה והוא כרוך בהמון סבלנות ובעבודה עקבית ורציפה משבוע לשבוע. בידיעה שלמה שאנו עושים את מלאכתנו נאמנה, לעתים התסכול
מומחה קידום אתרים
קידום אורגני איכותי מצריך מאיתנו עבודה עקבית ויומיומית על גבי האתר. חשוב שנזכור שמטרתו של הקידום האורגני היא להוכיח למנועי החיפוש כי האתר שלנו רלוונטי
למה מחקר מילות מפתח חשוב כל כך?
בין שתבחרו בקידום אורגני ובין שתבחרו בקידום ממומן בגוגל, מה שבטוח הוא שכל האסטרטגיה השיווקית שלנו מבוססת קודם כל – על מחקר מילים. מטרתו של
עשה ואל תעשה בקידום אורגני
להבדיל מקידום ממומן שם הכל נורא טכני וברור, קידום אורגני הוא תחום שבחלקו עוסק בניחושים. אם שפשפתם את העיניים לרגע – "איך איש מקצוע כותב
איך כתיבה בבלוג יכולה לסייע לאתר לצמוח?
קידום אתרים מתחלק לשתי חזיתות עיקריות: קידום אופסייט שמתבצע בעזרת יצירת פרופיל קישורים אל האתר מתוך אתרים איכותיים ורלוונטיים ברחבי הרשת וקידום אונסייט המתבצע בתוך
היתרונות והחסרונות של SEO
לפני שנקפוץ אל המים ונסביר על היתרונות והחסרונות של ה-SEO, נתעכב קצת על הגדרות. אז מהו בעצם קידום אורגני? קידום אורגני הינו סדרה של פעולות
איך לבחור אתר לקישורים חיצוניים?
חלק מעבודת SEO נכונה, כוללת בתוכה גם שיתופי פעולה עם אתרים מתחומים חופפים שבהם נוכל להעלות מאמרי תוכן איכותיים עם קישור המפנה אלינו. תחום זה