אין זה משנה באיזה נושא ותחום עיסוק סובב העסק שלכם, מה שבטוח הוא ששיווק באמצעות ווידאו הפך לדרך יעילה וחשובה עבור עליה בעלי ובעלות עסקים פשוט לא יכולים לפסוח.
הקהל שלנו פחות ופחות מחפש אחר תוכן ויותר ויותר מחפש אחר ויזואליות. הגולשים איך נאמר זאת במילים עדינות… 'חסרי סבלנות', והקריאה היא מרפרפרת ואיננה מעמיקה.
במילים אחרות, אם אתם תוהים היכן להניח את מאמצי השיווק שלכם – הרי שבכלליות וויזואליות היא שם המשחק.
אתרי איקומרס כבר לגמרי נמצאים שם. לצד מפרט טכני או הסבר על המוצר, מה שגורם לגולשים להעמיק במסרים השיווקיים הוא התמונות של המוצרים.
אתרי תדמית? ובכן כאן עוד ישנם כאלו שלא זיהו את המגמה. ומי שנמצא בחוד החנית.. ובכן וודאי ניחשתם לבד.
מתי שיווק בווידאו הוא יעיל?
הדגמות מוצרים
מוכרים מוצר מסוים? סרטונים בהחלט יכולים לספק לגולשים שלכם ערך מוסף חשוב.
לא אחת, הגולשים רואים את המוצר, מבינים את פעילותו, אך כאשר הם רואים את המוצר בפעילות, כבר מדובר בחוויה אותנטית הרבה יותר.
ראיונות מומחים
בעיקר עסקים כגון משרדי עורכי דין, רואי חשבון, פיננסיים וכיוצא בזאת.
עסקים מסוג זה יכולים להישען באופן משמעותי על ראיונות מומחים ולפרסם את דיונים קולחים בנושאים אקטואליים בוערים, נושאים שגורים העולים מפיהם של הלקוחות הפוטנציאליים ועוד.
יש בכך כדי להעלות את יוקרתו של העסק ולהראות ממסדיות מסוימות.
המלצות של לקוחות
תמיד טוב לגבות את השירות של בית העסק עם המלצות של לקוחות קודמים, ואם כבר זיהיתם קשר טוב שנרקם אל מול לקוחותיכם, קחו את זה בשתי ידיים 🙂
הראו לגולשים שלכם את הפידבקים של הלקוחות.
כמה טיפים חשובים
הצטיידו בהתאם
החלטתם שאתם עורכים לעצמכם סרטונים? ראו בכך כהשקעה לטווח ארוך. אל תמהרו לחסוך בהוצאות חד פעמיות שיכולות להחזיר את עצמן עם יותר רכישות ויותר לקוחות חדשים.
אינכם חייבים להקים אולפן בבית או במשרד, אך בהחלט ניתן לרתום ציוד טכני מספק שיהפוך אתכם לאולפן נייד בו תוכלו להשתמש במגוון רחב של מיקומים.
בנושא זה אנו ממליצים לכם לבקר באתר הבא ולהתייעץ עם צוות של מומחים שייתן לכם מענה יעיל ומדויק יותר.
ספרו סיפור, אל תהיו מכירתיים מדי
ראו בכך בתור כלל זהב בכל צורה של שיווק, בין אם באמצעות תוכן ובין אם באמצעות אודיו או ווידאו.
אתם צריכים להתמקד בהוספת ערך ללקוחות שלכם עם עצות ומעשים. אל תקדמו את המוצרים או את השירות. הגולשים שלכם חשופים למספיק תוכן שיווקי בשביל שהם יחושו במיאוס. ברגע שתעניקו ערך מוסף, אתם שמים את עצמכם בעמדה אחרת לחלוטין.
אל תתמהמהו, הגיעו לעיקר
הפכו את 10 השניות הראשונות של הסרטון שלכם למעניינות ביותר.
אין מדובר כאן בסרט או סדרה ובהם העלילה נבנית בהדרגה. אתם מוכרחים לקלוע ישר ולעניין.
אם זה אומר לגעת בכאב של הצופה, להסביר את השירות, להראות את המוצר.
לגולשים שלכם ברשת יש ממוצע טווח קשב נמוך ביותר. מה שישעמם את הגולש יגרום לו להמשיך הלאה ולפספס את העסק שלכם. היו ברורים מההתחלה, והסרטון שלכם יניב תוצאות בענק.